ایک اچھی خبر ریلیز ایک مختصر تعارف پر مشتمل ہے۔ صحافی اسے ’انٹرو‘ کہتے ہیں۔ یہ کل 25 الفاظ سے زیادہ نہیں ہونا چاہیے۔ ذہن میں رکھو کہ آپ کے متن کو 'چھ اہم سوالات' کے جوابات کی ضرورت ہے: کون ، کیا ، کہاں ، کب ، کیوں اور کیسے؟ آپ کا تعارف زیادہ تر کا احاطہ کرے گا لیکن ضروری نہیں کہ ان سب کو۔ اپنے مضمون کو مختصر اور سادہ رکھیں (بوسہ)۔ یاد رکھیں ، خبریں کچھ نئی اور غیر معمولی ہیں (ویکیپیڈیا میں Galtung اور Ruge ، 'News Values' دیکھیں)۔ دوسرا جملہ یا 'لاک ان' تعارف میں خبروں پر بنتا ہے۔ پیراگراف تین کے ذریعہ آپ شاید اپنی کہانی کے لیے مرکزی ماخذ کا بہترین یا 'قاتل' حوالہ استعمال کریں گے۔ ہمیشہ کسی کے حوالے سے منسوب کریں۔ 1. ایک خبر آئٹم پڑھنے کے قابل فونٹ سائز میں ہونی چاہیے ، عام طور پر 12 پوائنٹ ایریل یا ٹائمز رومن اور ڈبل اسپیسڈ۔ 2. مضمون کی شناخت کے لیے ایک منفرد کلیدی لفظ دیا جانا چاہیے۔ اسے 'کیچ لائن' کہا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر ، ایک زہریلے سانپ کے بارے میں ایک مضمون بھیجا گیا ، جس کا پتہ نہیں لگایا گیا ، ممکنہ طور پر "سانپ" ہو اور خبر کے ہر صفحے پر پھر سانپ… 1 ، سانپ ... 2 وغیرہ شامل ہوں۔ یہ معلومات اوپر دائیں کونے میں رکھی گئی ہے۔ ہر صفحے کا. استعمال نہ کریں: 1. ایک مضمون کا نام ، یعنی بلیئر ، کیونکہ ، اگر وہ مشہور ہیں تو ، ایک دن میں ان کے بارے میں بہت ساری کہانیاں ہوسکتی ہیں ، یا نام کسی ساتھی صحافی کے نام کے لیے الجھا ہوا ہوسکتا ہے۔ یا ، ایک عام لفظ ، صحت کی طرح ، کہ اس موضوع پر بہت سی کہانیاں اسی طرح کیچ لائن ہو سکتی ہیں۔ ایک اچھی کیچ لائن اس بات کو یقینی بنائے گی کہ مصروف میڈیا آفس میں آپ کی نیوز ریلیز کے ہر صفحے کی آسانی سے شناخت کی جا سکے۔ 3. بائی لائن ، صحافی کا پہلا نام اور کنیت ، صفحے کے اوپر بائیں طرف ظاہر ہونا چاہیے۔ 4. بائی لائن اور کیچ لائن کے درمیان وہ تاریخ رکھی جائے جس پر مضمون لکھا گیا تھا۔
یہ معلومات ایڈیٹر کو یہ فیصلہ کرنے میں مدد دیتی ہے کہ کیا اپ ڈیٹ ضروری ہو گی ، خاص طور پر اگر مضمون وقت کی حساس خبر ہو۔ 5. آپ کے متن میں سادہ سرخی ہونی چاہیے شاید تعارف کے اوپر تین سے زیادہ الفاظ نہ ہوں ، قارئین کو بتائیں کہ مضمون کیا ہے۔ ایک پرکشش ٹیبلوئیڈ طرز کی سرخی کی کوشش نہ کریں۔ سب ایڈیٹرز حسد کے ساتھ ہیڈ لائن رائٹر کی حیثیت سے اپنے کام کی حفاظت کرتے ہیں۔ 6. ہر صفحے کے نچلے حصے میں ، قارئین کو بتانے کے لیے کہ مزید کاپی آنے والی ہے ، مزید پیروی ، زیادہ یا صرف MF (مرکز) ڈالیں۔ 7. ایڈیٹر کو یہ بتانے کے لیے کہ مضمون مکمل ہو گیا ہے ، آخری صفحے پر لفظ End یا ENDS ڈالیں۔ 8. پہلے یا آخری صفحے پر اپنی مکمل رابطہ کی تفصیلات شامل کرنا نہ بھولیں۔ پریزنٹیشن پروف ریڈ ، پروف ریڈ اور پروف ریڈ کی اہمیت۔ ہجے چیک کریں صرف ہجے چیک پر انحصار نہ کریں۔ کچھ الفاظ ایسے ہیں جن کے ہجے درست ہیں جو وہ لفظ نہیں ہیں جو آپ نے جملے میں ڈالنا چاہے۔ گرامر چیک کریں۔ ایک بار پھر ، ورڈ پروسیسر کا گرائمر چیکر ایک نقطہ پر اچھا ہے ، ورڈ پروسیسنگ سافٹ ویئر کو اپنے مددگار کے طور پر استعمال کریں لیکن یاد رکھیں کہ آپ درستگی کے آخری جج ہیں۔ ہر نیوز ریلیز ڈرافٹ کے لیے ، چاہے کتنا ہی چھوٹا کیوں نہ ہو ، ورڈ پروسیسنگ دستاویز بنائیں ، اسے ڈسک ، میموری سٹک یا ہارڈ ڈرائیو پر محفوظ کریں تاکہ آپ اسے بعد میں آسانی سے واپس لے سکیں۔ پرنٹ شدہ ’ہارڈ کاپی‘ کو محفوظ جگہ پر رکھیں۔ لکھنے کا انداز اور مکملیت آپ سے توقع کی جاتی ہے کہ آپ واضح اور جامع لکھیں - مکمل جملوں کا استعمال کرتے ہوئے جو کہ منطقی طور پر سوچ سے سوچ میں آتے ہیں۔ فرض کریں کہ آپ کے قاری نے وہ مواد نہیں پڑھا جس پر آپ رپورٹ کر رہے ہیں۔ اپنے قارئین کو اس مسئلے کی وضاحت کریں گویا وہ اس موضوع کے بارے میں بالکل کچھ نہیں جانتی ہے۔ یہ مت سمجھو کہ آپ کے قاری کو اصطلاحات یا اصطلاحات کی سمجھ ہے یا وہ اس تنظیم کی مصنوعات ، خدمات یا اہلکاروں کے بارے میں جانتا ہے جس کے لیے آپ کام کرتے ہیں۔ ذرائع چونکہ آپ لازمی طور پر اس موضوع کے ماہر نہیں ہیں جس کے بارے میں آپ لکھ رہے ہیں ، اس لیے ضروری ہے کہ آپ فراہم کردہ معلومات کو سورس کریں۔ یہاں تک کہ اگر آپ صرف کسی دستاویز یا ویب سائٹ سے حقائق استعمال کر رہے ہیں ، کاغذ ، کتاب یا انٹرنیٹ سورس کا حوالہ دیں۔
یہ آپ کی تحریر کو ساکھ اور اختیار دے گا۔ اگر آپ ذریعہ نہیں لیتے ہیں ، تو ایسا لگتا ہے کہ آپ معلومات کو اپنی تخلیق کے طور پر دعوی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ آپ سرقہ کا الزام نہیں لگانا چاہتے۔ معروضی ہو۔ "پہلا شخص" (میں یا ہم) استعمال نہ کرنے کی کوشش کریں۔ لکھنا شروع کرنے سے پہلے احتیاط سے ایک خاکہ بنائیں۔ گولیاں اور مختصر پیراگراف مواد کو چھوٹے پیراگراف میں توڑ دیں اگر ضروری ہو تو بلٹ پوائنٹس کا استعمال کریں۔ یہاں تک کہ بلٹ پوائنٹس کے ساتھ ، مکمل جملے استعمال کریں اور گرائمر اور اوقاف کے ساتھ محتاط رہیں۔ اپنی تمام غلطیوں کو دور کرنے کے لیے کمپیوٹر پر بھروسہ نہ کریں۔ اگر آپ گولیوں کے بیانات استعمال کرتے ہیں تو ، مستقل رہیں۔ بہت سے معاملات میں ، بلٹ پوائنٹس کا بہترین استعمال یہ ہے کہ ہر بیان کو شروع میں ایک بڑے حرف کے ساتھ ایک مکمل جملہ اور آخر میں ایک مکمل اسٹاپ بنایا جائے۔ کچھ معاملات میں ، تاہم ، آپ "لیڈ ان" جملے کا اوپنر استعمال کرنا چاہتے ہیں۔ ہر گولی بیان کو لیڈ ان اوپنر سے جملہ مکمل کریں۔ اور مستقل مزاجی کریں۔ گولیوں کے بیانات کا استعمال کرتے وقت ، عام طور پر گولی والے بیانات کے اندر واحد جگہ اور بیانات شروع ہونے سے پہلے اور بعد میں دوگنی جگہ رکھنا بہتر ہوتا ہے۔
مثبت ٹون تحریر کو مثبت اور عام آدمی کے انداز میں استعمال کریں۔ آپ کا مقصد غیر ضروری طور پر کسی کو ناراض نہیں کرنا چاہیے جو ممکنہ طور پر آپ کی تنظیم کی جانب سے جو کچھ لکھا ہے اسے پڑھے۔ اگرچہ ہر مسئلہ جس کے بارے میں آپ لکھتے ہیں ضروری طور پر مکمل طور پر حوصلہ افزا اور پرجوش نہیں ہوگا ، ہر ایک ایک فعال نوٹ حاصل کرسکتا ہے۔ بات چیت کریں اپنی تحریر کو بات چیت سے بھرپور بنائیں۔ بھرپور ، سخت ، یا تکلیف دہ آواز سے بچنے کا خیال رکھیں۔ غیر مہذب اور غیر مہذب زبان استعمال نہ کریں۔ قاری کے ساتھ اسی گفتگو کے انداز میں جڑیں کہ اگر آپ اس کے ساتھ اسی کمرے میں ہوتے یا اس سے گفتگو کرتے۔ لہذا ، لفظ استعمال نہ کریں۔ اپنی خبروں کی ریلیز کے لیے بہترین ، انتہائی مثبت لہجے کو حاصل کرنے کے لیے وقت نکالیں لکھتے وقت اپنا وقت ضرور نکالیں۔ آپ بڑی جلدی میں نہیں ہو سکتے۔ یہ خاص طور پر اہم ہے کیونکہ آپ اپنی لکھنے کی مہارت کو ابتدائی طور پر تیار کرتے ہیں۔ ٹائپوگرافیکل اور فارمیٹنگ کی غلطیاں دیکھنے کے لیے دوبارہ پروف ریڈ کریں۔ متن کو اونچی آواز میں پڑھیں تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ یہ صحیح ہے۔ اپنے الفاظ کا استعمال کریں برائے مہربانی پرنٹ شدہ متن اور آن لائن معلومات کو پڑھنے کی عادت نہ ڈالیں اور صرف اپنی نیوز ریلیز میں "کاپی اور پیسٹ" کریں۔ کامیاب تحریر کی اعلیٰ ترین شکل جو کچھ آپ نے پڑھا ہے اس سے سیکھنا ، اپنے الفاظ میں اس کا خلاصہ اور جو کچھ آپ نے سیکھا ہے اس کی اطلاع دینا ہے۔ پریکٹس کریں۔ یہ بہت ضروری ہے کہ آپ لکھنے کا اپنا انداز تیار کریں۔ جب آپ کسی اور کے الفاظ استعمال کرتے ہیں تو ایسا لگتا ہے جیسے کسی اور نے لکھا ہو۔ نیوز ریلیز کے اختتام پر رابطے کی تفصیلات میں پورا نام اور فون نمبر (بشمول آؤٹ آف موبائل) ڈالیں۔ رابطے کی تفصیلات کے بعد ایڈیٹرز کو ایک نوٹ میں اضافی حقائق کی معلومات فراہم کی جا سکتی ہیں۔ اس میں سوانحی حقائق اور متعلقہ واقعات کی مختصر تاریخ شامل ہوسکتی ہے۔ خبروں کے اجراء کے بارے میں خیالات کے لیے ، مقامی کونسلوں کی ویب سائٹس اور سرکاری نیوز نیٹ ورک (www.gnn.gov.uk) پر ان کی مثالیں دیکھیں۔

No comments:
Post a Comment